پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229215
بودجه ۹۷ يک بودجه استقراضي است/وضعيت اشتغال در بودجه مطلوب نيست
تاریخ انتشار : 1396/12/03 12:33:23
نمایش : 1373
نماينده مردم شرق استان کرمان در مجلس شوراي اسلامي گفت : متکي بودن بودجه ۹۷ به اوراق مشارکت يکي از ضعف هاي اين بودجه است و به طور کلي بودجه ۹۷ يک بودجه استقراضي است .
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حبيب الله نيکزادي پناه نماينده مردم شرق استان کرمان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با کرمان۱۴۰۰ در رابطه با روند طولاني شدن بودجه ۹۷ اظهار داشت : طولاني شدن روند بودجه ۹۷ دليل خاصي ندارد و تنها براي بررسي دقيق تر زمان بر شده است.

وي گفت : تعطيلات رسمي کشور در اين روزها نيز يکي از دلايل طولاني شدن روند بررسي بودجه ۹۷ بوده است ولي بررسي بودجه با چند روز تاخير به پايان خواهد رسيد .

نماينده مردم شرق استان کرمان در مجلس شوراي اسلامي خاطر نشان کرد : متکي بودن بودجه ۹۷ به اوراق مشارکت يکي از ضعف هاي اين بودجه است و به طور کلي بودجه ۹۷ يک بودجه استقراضي است .

نيکزادي پناه با بيان اين که اين بودجه داراي يکسري نکات مهم و حياتي است ،عنوان کرد : اين بودجه داراي نقاط قوت زيادي است و توجه به مسائل عمراني ، حقوق کارکنان دولت و کمک به مستمندان از نکات مثبت بودجه۹۷ مي باشد .

وي در رابطه با وضعيت اشتغال در بودجه ۹۷ افزود : وضعيت اشتغال در بودجه مطلوب نيست .

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html